widget

Drop Here 1st~

Newbie In Photographer

Assalamualaikum w.b.t

Sudah lame aku tidak update blog ini..huhu~ kenapa?? malas?? adalah~ hehe~
So ape yang aku nak update dalam blog aku kali ini merupakan hasil karya aku sendiri, bukan berkenaan cerita atau rekaan semata - mata..hahaha

Setelah aku melihat blog rakan aku ini Azlan Mohamed... terus aku ingin memiliki sendiri dslr...huhu~ kenapa?? sebab aku sudah jatuh hati dengan gambar-gambar dia.. so damn gojes and best!!

Dengan itu aku mula lah merangkak dari bawah ingin juga menjadi seorang photographer ( boleh ker?? haha..)
walaupun agak susah, but i'll try...belum terlambat bagi aku yang nerdy ni untuk mencuba benda baru mana tahu suatu hari nanti boleh menjana pendapatan sampingan?? walawei!! kalau tak kesampaian pun still benda ni dapat menjandi hobi baru bagi aku...^^,
















disini aku upload beberapa pic yang aku snap dari dslr yang aku paw dari member aku..muahahah~

2 comments:

Mohd Firdaus said...

waa..bile lg mau agkt..
huhuhu

anyss said...

nak jdik model bole??? HEHE