widgets

Drop Here 1st~

Let Follow

Petua : Lelaki Lambat Keluar Air Mani

Assalamualaikum w.b.t

tiada kene mengena dengan yang lepas dan yang tidak lepas...

Disini ingin dikongsikan petua untuk melambatkan pengeluaran air mani. Aku tak tahu petua ini berkesan ataupun tidak, belum cuba lagi..haha....tapi kalau aku nak cuba pun...bila pulak masa dier kan?? teett!! petua ini wajar korang lakukan semase persetubuhan ok...bukan selain daripada itu..tidak halal~ LOL...okeh..petua dia macam ni...

Kalau korang selalu sangat cepat keluar air mani semasa bersetubuh cuba tarik nafas semampu yang mungkin dan bila nak keluar lagi, tarik nafas semampu yang boleh dan lakukan apabila perkara yang sama berlaku, insyaallah korang akan dapat menikmati persetubuhan yang lebih panjang.

selamat mencuba ^^

p/s: jangan buat perkara ini semasa onani sebab nikmat dier tak akan sampai, bukan sebab penah test tapi tahukah anda...onani itu haram dan boleh menyebabkan lenguh-lenguh dan susah untuk mengingati...haha....bahaya bukan??

~10jarijemari.blogspot.com~

No comments: