Drop Here 1st~

Membahagiakan Suami Di Ranjang Part 1

Assalamualaikum w.b.t

Seks yang memuaskan memang membahagiakan sang suami, tapi ada yang mampu dilakukan untuk
memberi kebahagiaan berganda buat lelaki. Apa yang perlu cuma memenuhi setiap impian suami ketika hubungan intim.


Apa yang di dambakan oleh setiap suami ini juga bukan sukar. Anda pasti dapat melakukannya. Mahu tahu apa yang diimpikan suami isteri setiap kali bersama??
teruskan pembacaan korang...^^


> Tanpa Sepatah bicara.
   Tidak ada yang lebih mengghairahkan seorang suami melainkan apabila melihat pasanganya membuka pakaian mahu pun butang baju secara perlahan-lahan dan tanpa sepatah bicara. Dia pasti tidak akan sabar-sabar menarik sang isteri ke dalam pelukannya.

> Rambut Terurai
   Terutama ketika anda berada di atas tubuhnya. Rambut yang terurai akan menyapu tubuhnya dengan perlahan lantas membangkitkan keghairahannya. Sesiapa yang berambut pendek kena jadikan ia panjang la ya..^^

> Sentuhan Lembut.
   Kelembutan sentuhan sang isteri menjadi harapan setiap suami. Kucupan yang lembut dan ucapan yang halus menggunakan hujung jari mampu menggoda lelaki. Sentuhan ini termasuklah bahagian leher, lengan dan paha lelaki.

> Sentuhan Di Puting.
   Lelaki juga amat terangsang apabila bahagian ini disentuh. Usap dengan lembut dan mainkan dengan bibir anda yang hangat. Ghairahnya tidak terperi.^^

> Hadiah Sensasi.
   Isteri dapat merangsang keinginan suami dengan 'hadiah' yang diberikan. Bekas cakaran atau gigitan akan membuatkan mereka terkenang kepada isteri. Pakaian dalam seksi yang ditinggalkan di katil juga akan membangkitkan kembali kembali keghairahannya.

> Rangsang Dengan Bahagian Tubuh.
   Kulit bahagian dalam paha wanita mampu merangsang lelaki kerana ia lembut dan mempesonakan. Apatah lagi apabila disentuh, kesannya membuat wanita kegilaan. Ini menjadikan lelaki lebih 'macho'.

Bersambung~

~10jarijemari menari-nari berkongsi ilmu bermanfaat~

8 comments:

nub said...

wow. ahahaha

zue_ra said...

wei follow lh ak tau

10jarijemari said...

nub~ gelak ko..haha...
zura~ok...ak tak tau ko nyer blog pe dia~

Norasiah Nasir said...

errk...berguna sungguh info...

10jarijemari said...

norasiah~ berguna kan??haha~

bidadari said...

salam 10jarijemari..

meremang bulu hidung sy membaca...hihi
ape2 tq,share info yg bermanfaat..:))

10jarijemari said...

cik bidadari~ meremang ke?? ini lah akan dilalui kelak...tu pun kalau berguna info ni buat cik cik bidadari...^^

shahjiehan said...

ni yang rasa nak kawen!!! pagi2 je rasa nk kawen..kenapa haa