Drop Here 1st~

Sebab Saya Tak Ada Kerja Nak Buat

Assalamualaikum w.b.t

Oh Tidak!! aku telah ditag lagi..haha..jiwa kacau terus bila tengok soalan-soalan dia...
siapakah yang tag aku ini??
beliau ialah


Berikut soalan beliau yang mahu aku jawab...


1. Apa benda yang paling penting dalam hidup anda?
Benda yang paling penting yer?? mestilah duit, kalau tak ada duit masakan nak buat sesuatu pun tak boleh. Then handphone, amatlah penting juga...^^

2. Dua benda terakhir yang anda beli pakai duit sendiri.
2 helai baju dan broadband...baju tu aku beli tatkala merasakan bosan pakai baju yang sedia ada..haha...macam apa kan?? broadband aku beli kerana merasakan yang internet perlu ada dirumah ini agar semua orang celik it..=)

3. Di mana tempat anda nak langsungkan perkahwinan dan apa tema perkahwinan anda?
Kahwin?? oh lama lagi...tapi kalau sampai jodoh, cukuplah buat depan rumah aku ini, save bajet dan lebih rasa suasana berkahwin...^^


4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
Yup!! ^^

5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
Sampai perginya roh dari jasad...

6. Novel/buku terakhir yang anda beli?
Maskulin..haha...

7. Antara mak dan ayah yang mana satu anda lebih mesra?
Absolutely la my mum!! abah pun tidak kurang juga, tanpa mereka manalah aku nak keluar ke dunia ini.

8. Namakan orang yang betul-betul anda nak jumpa?
Aku nak jumpa dengan rakan-rakan ku yang telah lama terpisah setelah tamat belajar..

9. Adakah anda basuh baju sendiri?
Kadang-kadang..haha...

10. Dimanakah tempat yang anda betul-betul mahu pergi?
Aku nak pergi semua tempat yang indah dalam Malaysia ini..^^

11. Pilih salah satu peluk atau cium?
Dah kahwin nanti dua-dua aku buat..haha~

12. Bagitahu 3 benda tentang orang yang tag anda.
Haha...aku malas nak jawab ni. Aku tahu dan aku tak mau bagitau orang lain..^^

13. Benda yang anda sayang sangat dalam hidup.
2 handphone aku, motor aku dan kereta aku...=)

14. 5 lagu yang anda suka dan selalu dengar.
Dehearty  - Pasrah segalanya
              - Inspirasi hati
              - Wanita
Inteam    - Pemergianmu
              - Tanpamu

15. 7 orang blogger yang dipertanggungjawabkan untuk menjawab tag ini:


Sekian~

p/s : kepada yang telah aku tag tu, dah buat bagitau la yer..aku nak tahu gak!..=)

~10jarijemari menari-nari kerana ditag lagi~

4 comments:

nelly said...

siap !

http://nellythestrange.blogspot.com/2011/02/bila-kita-tak-ada-kerja.html

Deeyaudeen Sabri said...

nanti aku jawab k ! :P

Mia.lurve said...

aik.apasal soalan no.4 & 5 same je ek?huhu

10jarijemari said...

haha...ada kesilapan disitu..terima kasih kerana menegur...sudah diperbetulkan...=)