Drop Here 1st~

Lawak : Boboy & Gugurl

Assalamualaikum w.b.t

Live your life happily~ ^^



Seorang lelaki telah berkenalan dengan seorang perempuan di fb(facebook). Apabila mereka telah rapat, mereka menjadi gf & bf.Tetapi masalahnya , mereka belum pernah berjumpa...Maklumlah lelaki itu tinggal di KL manakala perempuan itu tinggal di Johor

Pada suatu hari , lelaki itu sudah tidak sabar untuk melihat wajah perempuan
itu lalu menghantar msg kepada makwenya....




Lelaki : awak , saya nk jumpa awak... saya x sabar nk lihat rupa awk.


Perempuan : betul ke? jemputlah datang ke rumah saya.


Lelaki : awak tinggal kat mne?


Perempuan : saya tinggal kat Johor........ No46,Jalan Simpang 3,0800000 , Johor


Lelaki : saya akan bertolak esok!


Keesokan harinya , lelaki itupun bertolak ke Johor untuk berjumpa dgn makwenya... Dalam pejalanan , mereka berbalas msg...











Perempuan : awak.... awk x sampai lagi ke? saya boring ni....

Lelaki : saya dlm prjalanan ke rumah awak laa....... 

Perempuan : ok saya akan tunggu... Miss u.. :)



Selepas beberapa jam , lelaki itu sampai ke rumah makwenya...Lalu mengetuk pintu rumah makwenya..Bukannya perempuan itu yg membukanya tetapi ayahnya



Lelaki : pak cik..... inikah rumah Fatimah??

Pak cik : ye.. kenapa?

Lelaki : Fatimah ada ke pak cik? saya ni sahabatnya... dtg melawat (sebenarnya dlm hati lelaki itu berkata,, ''Aku ni balak dialah =,=' '')

Pak cik : Fatimah dh lama meninggal dunia.

Lelaki : x mungkinlah pak cik. saya baru msg dia tadi..

Mereka berdua terdiam sebentar.. 



Bunyi telefon lelaki itu memecah kesunyian....



Perempuan : awak x sampai lagi ke??

Lelaki : saya sudah jumpa dgn bapa awk lpas tu dia kata awk dh meninggal dunia...

Perempuan : mmng lah saya sudah meninggal dunia

Lelaki : habis tu.. mcm mna awak boleh reply msg saya?

Perempuan : Saya guna digi! Digi kan ada di mana2........

sumber : syok.org

~10jarijemari~

2 comments:

ZURAINI said...

nak guna digi plak la lpas ni. (--')

Double A. said...

Haha, lawak tapi macam bodoh-bodoh je :p