widget

Drop Here 1st~

Award Lagi??

Assalamualaikum w.b.t


Sungguh aku tidak percaya bahawasanya blog aku yang tertubuh ini sudah hampir 2 bulan dan folowernya pula sudah mencecah 300++. Bukan nak berlagak atau bangga diri cuma terharu akan mereka-mereka yang datang ke blog aku ini. Aku rasa blog ini tak la best mana kalau nak di bandingkan dengan blog-blog newbie yang lain yang lebih mantop dan power.


Sebenarnya entry ini aku buat sempena award yang aku terima dari seorang rakan blogger aku...siapa dia?? 
check it out!!




Inilah awardnya yang aku terima dari Aida. Pada award atas ini menunjukkan yang penerima award ini merupakan seorang yang kreatif... hmmm.... err... kreatif ker aku?? hahaha... kalau dah orang bagi award pasal ni so maknanya aku kreatif la kan?? teett!!


PENGERTIAN TENTANG AWARD INI ADALAH:-


PENCIL Yang BesarMenunjukkan Kesenian Yang Begitu Peka Terhadap Blog Anda Dan Mencerminkan Sesuatu Nilai Penghasilan.


FILEM Bergerak Tanpa Henti Menunjukkan AWARD Ini Di FOWARD Kepada Bloggerist Yang Betul-Betul Layak Menerima, sob...sob..


LOGO Bulat Berkelip-kelip Jika Di Perhatikan Betul-Betul, Ia Adalah Manusia Yang Berkepalakan Monitor Komputer. Ini Membawa Maksud Anda Adalah Seorang Yang Begitu Bijak Menguasai Dunia Alam Maya Ke Globalisasi.


Untuk Maklum Balas Penerima AWARD Ini, Ikhlaskan Hati Untuk Membuat Entri/Posting Berkenaan AWARD Ini Dengan Kreatif Dan Penuh Estatik Beserta FOWARD Kepada 5 Orang Yang Betul - Betul Layak Menerima AWARD Ini. Anda Juga Boleh Meletakkan AWARD Ini Di Side Bar Atau Di Mana - Mana Yang Bersesuaian. Tinggalkan Comment Untuk Ucapan Manis Anda.


~sekian~

Ok, disini aku nak pilih 5 blog yang bertuah menerima award ini...
siapakah mereka??

The Luckiest Five

Well Done You All

~10jarijemari menari-nari kegirangan~




4 comments:

efa said...

waah...bestnya dpt award :) tahniah

Unknown said...

gahhaa...tq3 naa..aku mana kreatif..aku ganas jaa..pukoi2!! hihihi

10jarijemari said...

pukoian hang la sebab nya kretip! haha...keep write the best thing~ ^^

Anonymous said...

terima kasih!