widget

Drop Here 1st~

Saya Nak Hadiah Hari Jadi Dari YanaMIB



Assalamualaikum w.b.t

Sekali lagi aku telah ditag oleh member baik ku chawei, argghh! dia memang suka meng tag aku, tapi tak apa oleh kerana aku akan cukup umur 15hb ni so aku join kontest ni dengan beriya-iya akan menang..haha...cik YanaMIB kalau saya tak menang pun saya nak hadiah gak...hahaha...




Syarat-syaratnya:

1. Warganegara Malaysia yang punyai blog. Kalau tak ada apa lagi g buat!! meriah sikit ^^

2.Folow blog cik YanaMIB ni ok, secara tak langsung follow lah blog ni..heee..^^

3.Buat satu entri  bertajuk "Saya nak Hadiah Hari Jadi dari YanaMIB"


4. Tag 2 orang kipas susah mati kontest.
    - yuyu
    - fizwan


5. Siap?? habaq kat cik YanaMIB ni ok??
  
nak bertanya?? klik sini Tuan Punya Contest

8 comments:

m i a said...

all da best ek..hehhee

10jarijemari said...

owh!! tq ^^

yanamib said...

oh da boleh daaa..ngee~


terima kasih sudi join..all the best to you~ ^_^

10jarijemari said...

hehe..ok2..nak hadiah eh...=)

Anonymous said...

harap2 menang la...

all da best =)

10jarijemari said...

shina~ tq shina...all the best to me..
ahaks~

Unknown said...

gud luck yer :)

rockinsudu said...

good luck :D boleh dpt hadiah ;)