widget

Drop Here 1st~

Sayang Berpura-Pura Untuk U Puas Abang~

Assalamualaikum w.b.t


Ok tak tajuk yang aku pilih?? kalau tak ok bagitahu aku. Tak tahu nak letak tajuk apa sebenarnya, so...that the best that I can think. Entry kali ini lebih 18sx dan sesuai kepada pasangan yang dah berumahtangga, tapi yang belum pun boleh take note, knowledge akan datang, ok?? Jangan fikir aku ni jenis yang macam 'tu' ok?? juz nak share dengan korang.


so check it out!





Ramai wanita berlagak orgasme semasa melakukan hubungan intim dengan pasangannya? Walaupun tidak selalu tetapi ramai daripada mereka berbuat demikian.


Mungkin juga ada wanita yang tidak tahu apa itu orgasme. Cara mudah menjelaskannya, orgasme adalah satu keadaan di mana wanita merasai tubuhnya kejang, nafasnya menjadi pantas, mencekam kuat dan melakukan gerakan-gerakan dramatis untuk menikmati kepuasan


Persoalannya kenapa perlu membohongi diri sendiri dan pasangan? Sedangkan berpura-pura puas itu hanya merugikan diri sendiri.


Bila dibuat kajian, ada beberapa sebab diberikan wanita, ternyata dalam hal ini mereka tidak boleh dipersalahkan.


Takut Mengecewakan Pasangan


Bila wanita melakukan hubungan intim dalam keadaan penat, dia ingin aktiviti itu segera berakhir. Namun suami tidak merasa puas jika isteri tidak orgasme. Satu-satu cara untuk memberi kepuasan kepada suami, isteri terpaksa berpura-pura orgasme.


Hanya Mencari Keintiman, Bukan Orgasme


Cara ini hanya mengecewakan suami, cara terbaik mengatasinya isteri terpaksa menipu diri sendiri dan suami dengan berpura-pura orgasme.


Ingin Memuaskan Pasangan


Jangan terkejut jika isteri mengakui tidak pernah mengalami orgasme semasa hubungan intim dengan suami. Namun mereka mahu suami menikmati kepuasan kerana anggapan lelaki, wanita juga sepertinya. Ini menyebabkan wanita tiada pilihan lain selain daripada terpaksa berpura-pura.


Tidak Selesa Dengan Cara Suami


Kebanyakan suami cuba pelbagai cara untuk memuaskan isteri termasuk sedikit kasar dengan harapan isteri segera orgasme. Hakikatnya bukan semua isteri menyenangi cara ini, untuk menyegerakan hubungan seks, dia terpaksa berpura-pura.


Masalah kesihatan


Wanita yang mempunyai masalah dengan organ reprodruktif maka dia kurang selesa melakukan hubungan intim dan sentiasa mahu menyudahkan segera. Namun mereka tidak mementingkan diri sendiri, sebab itu wanita sanggup berpura-pura.


Persoalannya bagaimana jika suami kalian mengetahui kalian berpura-pura? Sebaiknya kalian berbincang dengan suami mengenai masalah kalian dan mencari penyelesaian agar anda berdua bersama-sama menikmati kepuasan itu bersama.


Ingat kalian tidak perlu berpura-pura demi kepuasan pasangan semata-mata, diri kalian juga perlu difikirkan.


~10jarijemari menari-nari berkongsi informasi~

8 comments:

misslovalova said...

18sx..... huuuu

EJA said...

tq tinggalkan info di blog eja ye..hehe info yg bagus just utk knowledge kita sbb akhir manusia akan menempuhi alam perkahwinan juga :)

10jarijemari said...

biela~ sudah cukupkah umur?? hee...

10jarijemari said...

eja~ welkam~

nurulnadiaroslan said...

oooooooooooooooo~ 0.o

Anonymous said...

lambat lagi nak berumah tangga so macam geli geli nak baca
hahaha

btw, thanks for the info. at least we women knows best

10jarijemari said...

nadia~eeeeeeeee....

10jarijemari said...

fatin~ yup!! must noe...^^