widget

Drop Here 1st~

Lawak : Bogel

 Assalamualaikum w.b.t

Have A Great Weekend


Happy weekend bloggers,stalkers,walkers and sewaktu dengannya. Macam mana hari minggu korang?? ok?? Tak keluar ke?? lepak-lepak, dating dengan awek or dengan yang tercinta ke?? hihi... well aku tak kemana pun, nak dating pun awek jauh,(sibuk nak bagitahu) duduk rumah main game je dan tidak produktif macam hari-hari sebelumnya, haha...


So kepada mereka yang tidak produktif seperti aku ni, jom kita baca satu kisah lawak


p/s : hanya kepada yang berumur 18 keatas jer ok?? yang blum tu tunggu sampai cukup umur, haha...

Kitty dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering…ring ..ring..ring….Maka si Kitty terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu.

Rupa-rupanya, Robert jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata  Oh..Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi..”

Kitty menjawap ” tidak apa, biasalah tu..apa u mahu”

Robert terus dengan ghairahnya menjawap ” Ohh..Kitty..u mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera , jika I offer u RM100.00 sanggupkah U menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan???”

Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM100.00..

“WOW” Robert dengan mata terbeliak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM100.00 lagi kepada Kitty untuk menanggalkan kesemua tualanya!!

“kenapa tidak” balas Kitty “itu ganjaran yang amat lumayan” dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun!!.

Maka Robert dengan air liur yang meleleh keluar dan merasa rimas yang amat ketara seperti disimbah air sejuk dengan bahagian zip seluar yang seakan-akan pecah terus menyerahkan Note Rm200.00 kepada Kitty tanda kepuasa yang tak terhingga sambil berlari pulang ke rumahnya untuk melakukan latihan ‘menembak’.



apabila Kitty kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya ” Siapa yang membunyikan lonceng pintu ?”

“Jiran kita, Si Robert” Jawap Kitty

“Robert??” Tanya Suaminya “Adakah dia memulangkan Wang RM200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari??”


Kitty hanya malu tersipu-sipu..

hahaha....

~10jarijemari menari-nari kegirangan~ 

5 comments:

Mohd Firdaus said...

hahaha...siot btl lawak ni, nk try buat jgk la nnti..haha

Norasiah Nasir said...

pernah baca lawak ni kat satu magazine..

cik-terompah said...

hahhahah .. bongokkkk lahh .! =.=" . tergadai .! pi tebus balik . buat mcm mana robert buat .!!!!

Unknown said...

Haha...Kelakau...

EJA said...

hahaha ruginya ppuan tu wat mcm tu last2 org tu bayar hutang .. kelakar2 5 star for u ajai :)